torsdag, augusti 18, 2005

Nils Erik drog folk

I förrgår drog Nils Erik Forsgård nästan 60 personer till Rådhussalen i Nykarleby. Helt OK, och sen efteråt hade vi en liten efterfest med pizza etc. Helt lyckad tillställning. Vi kanske kan börja ha våra tillställningar just i Rådhussalen i framtiden, och inkvarteringen i Vagnslidret. För jag hoppas ju att det blir en fortsättning på alltihopa...
[gå in på den här sidan om du vill se en Nils Erik in action... http://www.nykarleby.fi/se/1151/id/337 ]

Märkte just till min stora irritation att det har börjat komma spam (som jag genast eliminerade!) på den här bloggen - och av nån anledning blir jag så otroligt förbaskad på det! Minns att jag reagerade på samma sätt när de första penisförlängningserbjudandena började droppa in på min privata e-post för några år sen... Vad är det för idioter som sysslar med att skicka ut sån oönskad skit i miljonupplaga? Och vad vinner de själva på det? Nu börjar jag misstänka att det här bloggsystemet, "Blogger", har den här möjligheten till oönskad reklam inbyggt i sig, varför skulle det annars erbjudas en sån här service "gratis"?